jeste jednou StarCraft

Michal Karas largon na seznam.cz
Pondělí Září 16 07:27:11 CEST 2002

Dobrý den,
chtěl bych zkusit na Linuxu StarCraft, ale mám s tím jednu potíž.
Naposledy jsem zkoušel postup od Martina Filipa (pár emailů nazpět).
Všechno je v pořádku až do prvního startu, kdy mi napíše toto:

Your System does not appear to be correctly configured. This problem
may be corrected by changing the virtual memory setting for Windows.
Ensure that your system has at least 20 megabytes of free disk space,
the check your virtual memory settings:

Potom mi radí, jak to opravit v 95 a NT. Setkal se s tím již někdo?

Michal Karas

Reklama:
Prekvapive dobry signal! Presvedcte se v Oskar Testu ...
http://www.oskarmobil.cz/oskartest