Apache a LDAP

Peto Mastny peto.mastny na post.cz
Pondělí Září 16 07:56:34 CEST 2002

Ahoj

Moc si

> Sveho casu sem si taky myslel, ze je to skvely napad, ale kdyz si vemete
> ze pri kazdem requestu by by se konal cteci cyklus do LDAPu....
> leda ze by to bylo nejakym zpusobem kesovane....
> kazdopadne po takovem modulu jsem koukal uz hodne dlouho ale nikde jsme
> nenasel

No to je skoda, asi to nebude tak jednoduche, kdyz to jeste nikdo neudelal
:-(
A jenom podotazka. Apache se diva pri kazdem requestu do httpd.conf?
Uplne by totiz postacilo, kdyby se z LDAPu vytahly informace o
virtualhostech a prihodily se k httpd.conf.
No nic, kdyby se neco vyskytlo, tak doufam, ze to proleti i konferenci.
Dik.

Peto