TCP/IP na zlych linkach

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Září 16 11:24:32 CEST 2002

"Vlastimil Bily" <v.bily na nextra.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:am4172$2lr0$1 na news.nextra.cz...

> Souhlasim s kolegou Mazancem .... V takovemhle stavu nema
> cenu laborovani s nastavenim parametru.

V podstate mate obaja samozrejme pravdu, ale /proc/sys/net
tu je teraz a zelezo na pozicanie musim najprv zohnat :-)

Vzhladom na to, ze to pomerne konzistentne na zaciatku
spojenia ide a zdochne neskor, tipoval som, ze by stacilo
ho nejak postuchnut k tomu, aby sa nesnazil prilis agresivne
prisposobovat okna a.p.

> ... Jeste malinka poznamka - koukal jsem se na ten link
> s antenou ... To je ale take parabola! Pokud jsi pouzil jen
> ten pomerne jednoduse zhotovitelny zaric samotny, tak
> se ani nedivim, ze ti to negunguje.

Ten ziaric samotny je cca 11 dB, je vcelku tolerantny co sa
tyka vyrobnych tolerancii a co sa tyka pomeru zisk/rozmery,
je to s odstupom daleko najlepsie riesenie. Pringles chodila
tiez, ale toto je lepsie (a netreba jest hnusne chipsy :-)).

Hocico ine je bud tristvrtemetrova Yagina (ktora z principu
viac ako cca 16-17 dB ist nemoze), alebo parabolicke riesenia
(ci uz minimalne 50 x 50 cm sito alebo klasicke paraboly
ako z tej stranky).

Nie som prasa, aby som v meste ziaril 100 mW cez 24 dB
antenu - pokial to nepojde s rozumnou vybavou, zabalim to
a pockam na DSL.

Zdravi
--
                                                   Stano