HW pro maly testovaci server, bezdratova sit, unosny pro manzelku

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Září 16 11:45:21 CEST 2002

Dobry den.
Mel bych dotaz, ktery bude asi trosku delsi. Cim dal vic zjistuju, ze na
nektere veci budu potrebovat pocitace dva, abych mohl testovat skutecnou
funkcnost server - klient. Problem je ten, ze manzelka uz tak spatne nese,
ze moje pracoviste zabira moc mista a dle ni nepusobi esteticky. Pokud bych
prisel s druhou krabici, tak mi ji hodi na hlavu. Proto se pokusim
nacrtnout, co by melo na tom HW, omezeni, ktera mam a prosim, jestli by mi
nekdo mohl poradit z vlastnich zkusenosti dobrou volbu.
Jedna se mi o maly linuxovy server, kde pobezi MySQL, PgSQL, Oracle 8.1.7,
Apache, PHP, samba. To vse na RH 7.3 pravdepodobne. Bude tam pravdepodobne
docela mala zatez. Testy spis budou ve stylu, jestli to funguje, nikoliv,
jak rychle to funguje. Predpokladam, ze stroj nemusi byt novy, klidne muze
jit o starsi z druhe ruky, takze doporuceni muzou byt i na HW, ktery uz
treba neni v prodeji.

Omezeni jsou tato:
Pocitac bude muset byt nekde ukryt, nejspis v satne nekde v rohu. Bude kolem
nej malo mista. Z toho vyplyva, ze asi nebude mit dobre podminky na vetrani.
Takze bych uprednostnil neco, co nebude potrebovat moc chadit. Tim odpadaji
posledni AMD procesory. Sice jsem zkousel nejake kousky s podtaktovanim, ale
teplota sice klesla, osvsem stabilita kupodivu taky. Navic bych potreboval
neco co mozna nejtissiho a nejmensiho. V pripade, ze to nebude potrebovat
velke chlazeni, tak to i nejakym zpusobem ztisim sam. Muzete nekdo doporucit
HW? V pripade, ze by to bylo hodne male a tiche, tak bych PC propojil
sitovkama a krizenym kabelem. Jinak bych propojeni potreboval realizovat
nejakym bezdratovym zpusobem. Mate nekdo zkusenosti s provozem bezdratove
site? Neni treba velkych rychlosti, hlavne, aby ten signal prosel pres tri
steny a existovaly ovladace jak pro Windows 2000, tak pro Linux. Muze nekdo
doporucit takove zarizeni?

Urcite nejsem jediny zenaty v teto konferenci, jehoz manzelka nema velke
pochopeni pro pocitace. Muzete panove poradit, jak resite tyto problemy? :-)

Diky

TNX