Pripojeni ext2 z jednoho PC na druhe

martin.kosirer na ct.cz martin.kosirer na ct.cz
Pondělí Září 16 13:40:29 CEST 2002

> Vazeni,
> opet zadam o radu ty zkusenejsi, potrebuji pripojit k linuxu
> (PC SuSE 7.3)
> dalsi PC s linuxem oba pouzivaji ext2 file system. Mohl by mi
> nekdo poradit
> co kde a jak nasdilet. Nechci to pripojovat pomoci Samby.
Rekl bych, ze to co hledate, by mohlo byt NFS (Network File System)
Co, kde a jak nastavit se doctete tady:

ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/docs/HOWTO/other-formats/pdf/
NFS-HOWTO.pdf

ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/docs/HOWTO/mini/other-formats/pdf/
NFS-Root.pdf
NFS-Root-Client-mini-HOWTO.pdf

                                         Martin

1. Městská rada rozhodla, že dá postavit nové vězení.
2. Městská rada rozhodla, že nové vězení bude postaveno z materiálu ze
starého vězení.
3. Městská rada rozhodla, že dokud nebude hotovo nové vězení, bude se
využívat staré vězení.

ROZHODNUTÍ MĚSTSKÉ RADY V CANTONU VE STÁTĚ MISSISSIPPI