Ukladani odchozich e-mailu na qmailu

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Pondělí Září 16 14:10:03 CEST 2002

Ano, v souboru extra.h nastavit EXTRA_QUEUE, a pak vsechny maily, ktere
prochazi frontou se posilaji jeste do dalsi fronty, kterou si nasmerujete
na nejakeho lokalniho uzivatele a pak napr. pomoci procmailu vytridite
podle toho, co vas zajima (tedy ve vasem pripade pouze maily, ktere prisly
zvenku (qmail ... invoked from network) a ktere nejsou urceny pro vasi
domenu).

Pokud by toto nevyhovovalo, tak se lze podivat i po nejakych patchich,
ktere to resi elegantneji.

-- Honza Houstek