HW pro maly testovaci server, bezdratova sit, unosny pro manzelku

Martin 'MegaSoft' Mokry megac na ns.ipg.sk
Pondělí Září 16 15:12:17 CEST 2002

On Mon, Sep 16, 2002 at 11:19:52AM +0000, Stanislav Meduna wrote:

> A ak jej na oplatku nieco slubite? :-) Tvrdsie povahy
> mozu aj zahlasit, ze na esteticke posobenie je tu ona :-)))
>
> Neviem ako byvate, ale ak mate pracovnu pre seba, tak by bolo
> najlepsie ju nejak priviest k tomu, ze bez toho bordelu to proste
> nejde a ked pride navsteva, staci zavriet dvere. Ak to mate
> v obyvacke, je to pravda vacsi problem...
A co taky mensi rack ? Ak sa to vhodne umiestni, moze to posobit esteticky ;-) A do racku namontovat vsetky potrebne PC .. a bude tam len jedna krabica ;-)
Sice to neni najlacnejsie riesenie .. ale je ZAUJIMAVE ;-)

--
Megac