HW pro maly testovaci server, bezdratova sit, unosny pro manz elku

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Září 16 15:24:19 CEST 2002

> A co taky mensi rack ? Ak sa to vhodne umiestni, moze to
> posobit esteticky ;-) A do racku namontovat vsetky potrebne
> PC .. a bude tam len jedna krabica ;-)
> Sice to neni najlacnejsie riesenie .. ale je ZAUJIMAVE ;-)

Diky vsem za tipy, ten notebook je zajimave reseni. Nekdo se ptal, jestli
mam svoji pracovnu. Bohuzel ne, jinak by me to tak netrapilo. Mame klasicky
panelakovy 3+1. Zatim sidlim v pokoji dcery. Je jeste mala, takze ho
nepouziva, ale casem se budu muset vystehovat. Predbezne to vypada tak, ze
vyperu vsechny nepotrebne veci, ktere nemusi byt doma z satny ven a tam se
usidlim. To muze nekomu poslouzit jako tip. Ovsem nesmi mit klaustrofobii.
;-) Mimo to, ze se tam budu moct zavrit a nebudu nikoho rusit, to ma jeste
jedno plus. Hned za zdi mam televizi, takze pokud provrtam diru vedle, tak
muzu pripojit PC k televizi a poustet stazene filmy bez toho, aby mi PC
zavazelo v obyvaku, taky bez rusiveho hluku vetracku a bez viditelnych
dratu.

TNX