Office pro sekretarku

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Pondělí Září 16 15:37:08 CEST 2002

=============================

Mne se zda nejlepsi Open Office. Je nejpodobnejsi MS Office
a uzivatelske rozhrani je kompletne pocestene. Napoveda ne.
S kompatibilitou s microsoftimi formaty je to taktez docela
(pro me az prekvapive)dobre.

Stabilita? To nevim, ale mam je od vydani verze 1.0, docela
casto na tom neco pisu a nikdy jsem nezaznamenal zadne problemy.

Co se tyce tisku, tak to tiskne, rekl bych normalne jako vsechno
ostatni. Co se mi nedari je, ze kdyz napisu v OO nejaky text,
pouziju v nem TTF font napr. Times New Roman, pak to prenesu
na windowsoidni verzi OO, netiskne to cesky. Dela to ten Times a
Arial. Verdana nebo Georgia ne.

--
zdravim
Tosovsky