rozdělení velkého archivu/dekomprese on-the-fly

BzF bzf na centrum.cz
Pondělí Září 16 18:13:12 CEST 2002

Dobrý den,
narazil jsem (zatím naštěstí víceméně teoreticky) na tento problém:
potřebuji adresář, výsledný tar.gz bude určitě větší než kapacita cd-čka
na které se to bude vypalovat. To lze obvykle vyřešit pomocí split.

Ale dá se nějakým způsobem provést taková záloha + rozdělení na kousky
požadované velikosti, aby se poté dala provést dekomprese přímo z těch
cd-ček, tedy bez toho, abych někde na harddisku nejprve spojil všechny
dílčí soubory do jednoho a ty pak rozbalil (něco jako blahé paměti pod
DOSem arj a -vVelikost ....)?

Zkoušel jsem si s tím hrát, ale úspěch se nedostavil :-(

Dík moc
BzF