Doplnění - Re: rozdělení velkého archivu/dekomprese on-the-fly

BzF bzf na centrum.cz
Pondělí Září 16 19:30:55 CEST 2002

Dne Mon, 16 Sep 2002 18:41:19 +0200
Michal Kubecek <mike na mk-sys.cz> napsal/a:

Díky,

> Zkuste tar s vhodnými parametry, třeba u disket se to udělá pomocí
>
>   tar -cf /dev/fd0 -M -L 1440
>
> a rozbalí pomocí
>
>   tar -xf /dev/fd0 -M
>
> U CD do toho bude potřeba ještě nějak zamíchat cdrecord.
tohle by snad mohlo fungovat, ale já věděl, že na něco zapomenu - na tom
stroji není momentálně vypalovačka, ale šuplík na hdd.
Ale jde mi spíš o to, jak to udělat obecně - když nebude k dispozici ani
vypalovačka, ani disketova, ani síť - jastli to je vůbec možné.

Dík
BzF