plucker na RH 7.3

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Pondělí Září 16 21:10:25 CEST 2002

On Mon, 16 Sep 2002, Jiri Chaloupka wrote:

> Zdravim,
> kdyz vyrabim .pdb soubory pro palma na pluckerovi, a ten se ma ponorit do
> hlouby nejakeho odkazu, spatne parsuje tyto odkazy.
> Setkal jste se s tim nekdo, kdo plucker pouziva (na RH7.3)?

Hezky den.
Pluckera v Linuxu jsem zkousel jenom parkrat a mel jsem nejake problemy s
konverzi obrazku, ale nasledujici problem je tusim popsan a znam. Tusim ze
to je nejaky problem Pythonu v RedHatu a je na to patch.

Teda nejsem si jisty jestli je to presne ono (bylo to davno) ale zkuste

http://cvs.plkr.org/index.cgi/~checkout~//FAQ?rev=HEAD&content-type=text/plain

HTH...
MB

--