Re: Jak si zvolit neprůstřelné heslo

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Pondělí Září 16 22:58:08 CEST 2002

Pekny den,

> Michal Vymazal wrote:
>
> No videl jsem i MB ktere nemely klasickou vytahovaci baterku. Ale takovy
> cerny "kvadrik" s napisem Dallas a na nem hodiny. Baterie je uvnitr. Po
> vytazeni celeho tohoto svabu se nedeje nic, protoze ten je zalohovan.

No jeden taky MB mi zacal nadavat, ze ma slabu beterku. Tak som sa nastval
a ten svab opatrne rozobral - a cuduj sa svete pod krytom je svab
a ten ma na vyvodoch priletovanu baterku - len vymenit ;o)

Inak este z cias studii si pamatam hromziaceho spravcu siete s tym, ze vynaliezavi
studenti si malym programikom v pascale prepisovali hodnoty v C-MOSe ako
len chceli (obchadzali tak zakaz bootu z diskiet). Takze mozno sa poobzerat
po niecom podobneom...

> BTW. ten puvodni tazatel tusim psal ze to ma na notebooku a to je zase
> problem navic.

No alebo skusit vyrobcu. Inak moj Compaq ma uplne obycajnu baterku
co ide vytiahnut bez problemov ;o)

Vlado