Fw: Jaká distribuce Linuxu je nejvhodnější pro Internet server?

Petr Buzrla buzrla na awdesign.cz
Úterý Září 17 10:00:32 CEST 2002

Zdavim a souhlasim. Je to vicemene jedno. Zvolte si tu, ktera vam bude
vyhovovat.
Rekl bych, ze nejpouzivanejsi na serverech je Debian a RedHat, ale je to
jen osobni
nazor.

Kazdopadne je nahravka na flame, takze prosim bez ni.

S pozdravem
Buzrla Petr
Buzrla Petr
buzrla na awdesign.cz