fsck - SIGSEGV

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Září 17 13:03:58 CEST 2002

On Tue, Sep 17, 2002 at 07:09:25AM +0200, vladimir.naprstek na atlas.cz wrote:
> vcera jsem byl nucen natvrdo vypnout PC a po restartu mi nechce fungovat
> fsck - nahlasi segmentation fault. Pokud jej spustim rucne, skonci
> stejne (fsck.ext2 <dev> probehne OK). pokud tedy na fsck pustim strace,
> tak posledni, co pred segmentation fault je pristup k /etc/fstab: read
> (3, "# /etc/fstab static file system"...,4096)=3D579.
> Ale /etc/fstab jsem prohlizel horem dolem a zda se naprosto v poradku...
>
> Poradite mi, co s tim?

Může být poškozen zrovna nějaký sektor, kde je část fsck, případně
některé linkované knihovny. Je-li fsck v pořádku, neměl by rozhodně
jít do segmentation fault, ať už v /etc/fstab najde cokoli. Zkuste
pustit fsck z nějakého rescue systému. Jestli to projde, pak by to
asi chtělo příslušné soubory přeinstalovat.

                                                     Michal Kubeček