Pouziti /home dvema ruznyma distribucema.

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Září 17 13:41:35 CEST 2002

Dobry den.

Mam asi trosku divoky napad a potreboval bych vedet, jestli by to mohlo
fungovat. Nebo pokud si nekdo budete jisty, ze to nebude fungovat, tak je to
taky dulezita informace.

Mam na svem pocitaci Windows 2000 a Red Hat 7.3. V praci se ovsem pouziva
Suse, tak jsem si chtel nainstalovat tuto distribuci. Jelikoz mi ten Redhat
ale funguje docela pekne a uz tam mam velke mnozstvi update a
nainstalovanych programu, tak je mi lito se ho zbavit. Na druhou stranu zase
nemam tolik mista na discich, abych mohl instalovat takove mnozstvi OS.
Proto jsem uvazoval tak, ze by kazda distribuce mela svoji / partition
(/boot doma nepouzivam) a dohromady by mely spolecne partition:
/home a /data
U /data by nemusely byt problemy, tak jsou nejake filmy, mp3 a pod. Ale u
toho /home si nejsem jisty. Myslite, ze by to mohlo fungovat? Jake problemy
muzou nastat?

Diky za kazdou radu. Mozna je to fakt sileny napad. Jak byste to resili?

TNX