Pouziti /home dvema ruznyma distribucema.

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Září 17 14:23:39 CEST 2002

On Tue, 17 Sep 2002, Kovar Jan wrote:

> Proto jsem uvazoval tak, ze by kazda distribuce mela svoji / partition
> (/boot doma nepouzivam) a dohromady by mely spolecne partition:
> /home a /data
> U /data by nemusely byt problemy, tak jsou nejake filmy, mp3 a pod. Ale u
> toho /home si nejsem jisty. Myslite, ze by to mohlo fungovat? Jake problemy
> muzou nastat?

Udrzet konzistenci UID/GID na obou distribucich - aby v obou uzivatel
stejneho jmena mel sttejne uid jinak si na home moc neskrtne...

Problem muze nastat s konfiguracnimi soubory pokud budou ruzne verze
programu, ale myslim ze to nebude tak vazne...