fullscreen na notebook-u 14,1'' XGA TFT

Kamil Krejča kamil.krejca na elcom.cz
Úterý Září 17 17:43:42 CEST 2002

> Zdravim Vas!

Taktez

> Vlastnim notebook acer TM260, ktery obsahuje
> PIII 1GHz,
> 256 MB pameti (133MHz)
> 20 GB disk.
> grafika: intel chipset i830MG
>
> Distribuce linuxu debian.
> xfree ver. 4.2
>
> Display pracuje a bez problemu funguje na rozliseni 1024x768
> vcetne 3D podpory.
> Pri prepnuti na nizsi rozliseni je obraz naprosto nepouzitelny.
> Obraz je posunuty asi o 400px doprava, pul obrazu je mimo dislpay
> a nahore i dole vznika cerne misto.

Mam TM223 s prakticky stejnymi vnitrnostmi a tenhleten problem se mi obcas
take vyskytl. Pokud se mi tohle stalo, tak vetsinou (ne vzdy) pomohlo
prepnout
na externi monitor a zpet, pripadne zopakovat, obraz se pak krasne
roztahl pres cely LCD. Tohleto se ovsem stavalo, pokud se menilo rozliseni
(ze by hry?). Ted jedu v Xech 1024x768 a v konzoli mam framebuffer s timtez
rozlisenim, pri prepinani se nic nemeni, cimz jsem cely problem hodil za
hlavu.

	Kamil