X-server pro win

OldFrog oldfrog na volny.cz
Úterý Září 17 22:23:20 CEST 2002

>To budete zrejme dost  narocny. Z X-serveru pro win je to jeden z tech
>lepsich (vcetne komercnich). Tedy co se tyce spojeni na X, nevim co s tim
>chcete provadet vy)

Me ten z CygWin prpadl velmi pomaly co se prekreslovani tyce (100Mb/s sit
ruzne grafiky okolo 4MB RAM). Zase mam dojem umi i OpenGL apod. Osobne
pouzivam jeden jednoduchy, bez zvlastnich rozsireni, ktery je ale dost
rychly
a pouzitelny pro "kancelarske" aplikace. Nevim, kde jsem ho ziskal, ale
je free,
mozna je to nejaka starsi verze toho z CygWin, nevim. Mohu jej nekam
vyvesit.

Ale preci jen pro jistotu: jake jsou Vase pozadavky?

OldFrog.