postfix - data timeout

Středa Září 18 08:11:53 CEST 2002

On Tue, Sep 17, 2002 at 10:56:41PM +0200, d na d-c.sk wrote:
> Ozaj neexistuje nijake riesenie ? :-(

Uz som to raz (1/4 roka spat) pisal. Mal som podobny problem. Nepomohlo
ani vymenit MTA. Zistil som, ze je to vo velkej chybovosti linky. V
mojom pripade zle nakonfigurovany ISDN modem. Ak mate mikrovlnu budete
musiet zvysit nejako jej zisk, aby nebolo tolko chybnych paketov.
Odhadujem, ze to bude nejaky problem v SMTP protokole.

Robil mi to postfix, aj exim. Ine som neskusal.