/ na RAID 1 a /dev/md0: invalid/argument

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Září 18 09:12:04 CEST 2002

   From: Ondrej Koala Vacha <koala na fi.muni.cz>
   Date: Wed, 18 Sep 2002 08:24:07 +0200 (CEST)

Ahoj Ondřeji,

   > To nutne nemusi byt chapane jako vytka. Muze to byt i pratelska rada panu
   > kolegovi, pokud dotycny si chce jeho dopisy cist. Me jsou take
   > necitelne, vim proc, ale prechazet z pine na mutt kvuli tomu nehodlam.

tak proč potom dotyčný není v linux-ascii když nechce/nemůže číst české
dopisy s diakritikou? Já také nejsem přihlášen v konferencích, kde se mluví
španělsky nebo čínsky, neboť cokoli napsaného v těchto jazycích nedokážu
přečíst.

   From: Ladislav Danko <ladislav.danko na acsnet.sk>
   Date: Wed, 18 Sep 2002 08:29:50 +0200

   > ked sme uz pri tom, skus to "utf-8" prepinat napriklad v klientovi
   > "kmail" ked inym potrebujes posielat v kodovani "iso8859-2" ako je
   > akasi nepisana ticha dohoda pre cestinu a slovencinu. bolo by to
   > ohladuplne voci tym, ktory nemaju zaujem prepinat kvoli jednemu mailu
   > kodovanie z pouzivanejsieho iso kodovania a potom spat. aspon tych
   > hackov a ciarok by sa mohol vyvarovat, mail je dostatocne citatelny aj
   > bez nich.

Pokud nějakého klienta je nutné přepnout proto, aby korektně zobrazil
e-mail napsaný v UTF-8, je v tomto klientovi chyba. Informace o kódování je
již obsažena v hlavičce e-mailu a tudíž operace "přepnutí" je nadbytečná
a tudíž zbytečná. Pokud je tomu u kmailu opravdu tak (o čemž dost
pochybuji), tak to nahlašte jako chybu na http://bugs.kde.org/.
--
Pavel Janík

/*
 * We used to try various strange things. Let's not.
 */
                  -- 2.2.16 fs/buffer.c