squid a docasne nedostupna nadradena cache - pokracovanie

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Středa Září 18 11:54:44 CEST 2002

> Ok, takze mame pricinu nedostupnosti nadradenej cache. Vyhnite
> mikrovlny, ostatne stara dobra klasika, ze ? ;-)
> Mate niekto nejaky napad ako toto riesit ? Nejake maskovanie linky
alebo
> nieco podobne .. Musim to nejako riesit, pretoze nazory mojho sefa
sa
> nejako nezhoduju so slovom 'neda sa'.
> Providera som uz skusal oslovit, ale z ich strany to z urcitych
pricin
> nebude mozne realizovat.

pokud je problem na lince od Tebe do Internetu asi se s tim nic neda
delat (zrejme nepujde ani prime spojeni (bez parent cache).

Jinak pokud ISP povoli ICP protokol neni problem aby squid poznal, ze
je parent kaput a dal jel nejakou dobu bez nej. To ma ale smysl kdyz
je parent skutecne nedostupny. ICP dotazy (UDP packety) na ztratovy
lince vetsinou projdou (jde o kratke packety)...

PS: co je to maskovani linky?

D. Toman