Jak zjistit proc je velka ztratovost paketu pro pingu?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Září 18 12:59:41 CEST 2002

On St, 2002-09-18 at 11:28, Pavel Lisy wrote:
> Dobry den
>
> V posledni dobe jsem zacal mit velke problemy s bezdratovym pripojenim
> ke Contactelu. Zacalo to asi tento vikend. Stroj ztraci pakety na
> bezdratu. To jsem prisuzoval tomu ze pres vikend pry tady probehla
> nekolikrat mirna bourka a takove veci se potom stavaly. Co je ale
> vaznejsi, ze je ztraci i na na sitovce smerem do vnitrni site.
>
> V soucasnosti ma na vnitrni siti pri pingu ztratovost 30-60%
>                  na vnejsi  siti je to stejne.
>
> Pidim se po tom kde je vlastne chyba (je-li to v jadre nebo v HW), ale
> [...]
Tak jsem nakonec nasel uvnitr site na apachi bugtrack (momentalne velmi
popularni worm), funkcni dle casu vytvoreni od dnesniho rana.

Po jeho odstraneni se vsechno opet srovnalo. mod_ssl jsem upgradoval jiz
vcera vecer, ale asi jsem zapomel restartovat apache, blba chyba.

Tak upgradujte, upgradujte ...

Pavel

--
Ing. Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>