konqueror neposila REFERER

Středa Září 18 14:53:16 CEST 2002

Michal Kubecek píše:

> Jistě, nepožadují. Ale zrovna tak nepožadují spoustu jiných věcí,
> které většina rozumných prohlížečů dělá. Nebo aspoň umožňuje uživateli
> vybrat, jestli je má dělat.
	Však také konqueror REFERER posílá, dokonce bych řekl, že se tato
funkce nedá potlačit, ještě jsem totiž nezažil, že by standardní prohlížeč
(konqueror, mozilla, netscape, galeon, ...) vůbec nějaký běžný údaj zatloukal,
tedy pokud jde o programy běžně v distribuci, ne o programy, které si lidé
mohou překládat sami.