HW Adaptec RAID ASR-2100S 1.ch Ultra160 SCSI 32MB kit

omyl na atrey.karlin.mff.cuni.cz omyl na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Září 18 15:05:41 CEST 2002

> Zdravim,
>
> mate nekdo rozjety radic "Adaptec RAID ASR-2100S 1.ch Ultra160 SCSI
> 32MB kit" v RedHat 7.3 linuxu, hledal jsem, ale nenasel jsem nejaky
> ovladac, ci neco vice. Podpora jen pro 70 anebo 71.

Ted jsem nove rozjizdel ASR-3210. Pouzivam "cistou" 2.4.19, a stacilo
zapnout v jadre podporu pro Adaptec I2O radice.
Pole jsem tvoril v BIOSu a po bootu se mi hlasila jako /dev/sdx,
Coz bylo vse co jsem chtel :-).
Zkusenosti zatim moc nemam, mam to od patku.
				Omyl