AFPL Ghostscript nezobrazi export obrazku z OpenOffice do eps

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Středa Září 18 20:17:04 CEST 2002

>    From: Milan Svoboda <Milan.Svoboda na centrum.cz>
>    Date: Sat, 7 Sep 2002 18:43:55 +0200
>
> Zdravím,
>
>    > snazim se v OO Impress (ceska varze 1.0) exportotvat
>    > vektorovej obrazek do eps a pote to precist vlastne
>    > zkompilovanym AFPL Ghostscriptem 7.0 (2001-04-08).
>    > Je to RH7.2, glic je z RH7.3.
>
> opravdu z OOo Impress?

Agrr, samozrejme ze to byl Draw :-)

>    > Obrazky vyprodukovane napriklad Matlabem 5.0 (taky
>    > .eps) funguji naprosto bez problemu.
>    > Funguje to nekomu? Me to hodi tuto chybu:
>    >
>    > [milan na localhost obrr]$ gs pokus.eps
>
> Nemohl byste tento soubor někam umístit? Na mém stroji to
> funguje, i když pravda, mám už 1.0.1 CZ.

Ta chyba nejak odhnila. A jsem rad. Tedka jsem neco zkusil
(diky Vam, jinak bych to nezkousel a prisel o vyborny
vektorovy editor) exportovat a fungovalo to. Nejhorsi je ze
nevim co jsem zmenil, a pritom to predtim nefungovalo a po
vsech certech jsem schanel nejaky schopny vektorovy editor.

PS: nevite jestli vyvojari OO neplanuji pridat do Draw
podporu knihoven vektorovych obrazku, znacek? Neco takoveho
jako je v Dia nebo v xfigu.

S pozdravem Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU/FDL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."