Hladam: nie moc velka distribucia loadlin+vfat+loop+ide+glibc

OldFrog oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Září 19 01:23:35 CEST 2002

>Tak, ze initrd detekne vfat partisny a najde na niektorej z nich adresar napr.
>"linux" a v nom subor "rootfs.img", ten mountne cez loopback a zavola
>pivot_root.

Aha, tekze preci jen pres loop. Akorat byste rad mel uz hotovy initrd
s tou procedurou koncici pivot_root. Vlastne Vam jde tedy o ten initrd.

Ten bych si asi vyrobil rucne... Jinak nevidim duvod, proc by rescue
image ze SuSE se zminenym initrd nemel fungovat.

Vam asi slo o zcela hotove reseni? Mam dojem, ze RedHat umoznoval
ve sve starsi verzi instalaci do loop fs. Ale uz si to presne nepamatuju.

OldFrog.