[Tibor.Pittich na phuture.sk: Re: RC vs final verze]

Čtvrtek Září 19 07:33:15 CEST 2002

uz som sice odpovedal v inej konferencii na tuto otazku, ale mozno to
bude zaujimat aj niekoho tu...

----- Forwarded message from Tibor Pittich <Tibor.Pittich na phuture.sk> -----

----- End forwarded message -----

--
Linux 2.4.19-9mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586