uz zase Samba-subnety-PDC-nemoznost prihlaseni do PDC ze subnetu

Vlček l.vlcek na noel-plus.cz
Čtvrtek Září 19 08:03:25 CEST 2002

> [...]
>
> Mam bohuzel dalsi subnet (192.168.20.0). Ten z historickych duvodu konci v sitovce na novell serveru (4.11) Na tom novellu je samozrejme jeste jedna sitovka ktera je zapojena do subnetu 192.168.1.0
>
> Na novellu je funkcni routovani TCP/IP, na samba serveru je pridana v routovaci tabulce staticka cesta do subnetu 129.168.20.0 pres gateway(sitovku) ktera je na novell serveru. TCP/IP mi bezi jak ma (aspon se mi to tak jevi), vsichni vsude vidi, vsechno funguje.
Taakze Samba a novell tvori pres tyto dve sitovky kruh ????

> Na sambe jsem zapnul podporu WINS. Na subnetu 192.168.20.0 jsem nakonfiguroval jednoho klienta na pripojeni do domeny, zadal jsem jako WINS IP adresu serveru se sambou a.... pri pokusu o prihlaseni skoncim hlaskou ze zadny domenovy server nemohl overit l/p. Samba server je ale videt (v okolnich
pocitacich) a kdyz pouziji spravne l/p tak muzu korektne pristupovat na sdilene prostredky. Netusi nekdo kde je chyba?

Pokud na sambe (nebo na novellu) nebude instalovana podpora pro
spannig tree, tak se toho asi nezbavite. V tehle pripadech hrozi (a i
casto nastava) zacykleni na druhe vrstve (broadcastova boure). Je
mozne, ze nektere stanice dostavaji odpovedi na sve dotazy z ruznych
stran a jsou (asi) nejake popletene....
(Usuzuji pouze z toho co jste napsal)

> [...]
>
> [2002/09/18 08:15:49, 0] nmbd/nmbd_incomingrequests.c:process_name_registration_request(228)
>   process_name_registration_request: unicast name registration request received for name STANICExy<00> from IP 192.168.20.229 on subnet UNICAST_SUBNET.
> Error - should be sent to WINS server
> [2002/09/18 08:11:46, 0] nmbd/nmbd_incomingrequests.c:process_name_registration_request(228)
>   process_name_registration_request: unicast name registration request received for name DOMENA<00> from IP 192.168.20.229 on subnet UNICAST_SUBNET. Error - should be sent to WINS server

Děkuji

l.vlcek na noel-plus.cz
Noel-Plus s.r.o.
Dukelska 12
430 04 Chomutov
tel: 0396-651600
fax: 0396-651601

HadwareAndSoftwareAndSystemAndStupidUserCrash Eliminator