/dev/pts ???

Pavel Jelinek pavel.jelinek na monetplus.cz
Čtvrtek Září 19 10:09:16 CEST 2002

> Nevite nekdo jak funguje /dev/pts ?
> Resp. jak mam jednoduse vytvorit virtualni tty,potrebuju napsat programek
> ala telnet:-)

Psal jsem kdysi driver pro X25 komunikaci a tam jsem vyuzil paru pseudotty
zarizeni /dev/pty[p-s]N a tty[p-s]N, pricemz prvni byl master a druhy slave.
Obe devices jsou propojene, takze co prijde na masterTTY dostane slaveTTY a
naopak.
V programu jsem postupoval tak, ze jsem obe devices otevrel, provedl jsem
fork,
v kontextu potomka jsem nastavil stdout/in na slavetty a spustil execem
nejaky standartni programek (v mem pripade treba sliplogin).
Rodicovsky proces, zajistujici fyzickou X25 komunikaci smeroval tuto
komunikaci na master fd, cimz ji dostal sliplogin ....

S pozdravem

Pavel Jelinek