uz zase Samba-subnety-PDC-nemoznost prihlaseni do PDC ze subnetu

Vlček l.vlcek na noel-plus.cz
Čtvrtek Září 19 13:39:40 CEST 2002

> routovaci tabulce staticka cesta do subnetu 129.168.20.0 pres
> gateway(sitovku) ktera je na novell serveru. TCP/IP mi bezi jak ma (aspon se
> mi to tak jevi), vsichni vsude vidi, vsechno funguje.
> Taakze Samba a novell tvori pres tyto dve sitovky kruh ????
>
> Spatne jsem se asi vyjadril - novell server je ve funkci switche/routeru
>

> Pokud na sambe (nebo na novellu) nebude instalovana podpora pro
> spannig tree, tak se toho asi nezbavite. V tehle pripadech hrozi (a i
> casto nastava) zacykleni na druhe vrstve (broadcastova boure). Je
> [...]
No jo,
asi jsem to blbe pochopil, ale kdyz jsem si to (=sit) namaloval dle popisu
z prvniho mailu, vysla mi z toho prave ta smycka ???

Nekde se nam zasumela informace .....
:-)

Zkuste kdyz tak nejaky obrazek

Děkuji

l.vlcek na noel-plus.cz
Noel-Plus s.r.o.
Dukelska 12
430 04 Chomutov
tel: 0396-651600
fax: 0396-651601

HadwareAndSoftwareAndSystemAndStupidUserCrash Eliminator