awk - zjisteni cetnosti vzorku v souboru

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Čtvrtek Září 19 17:16:27 CEST 2002

Dobry den,

mam soubor,kde co radek to casovy udaj. Nektere casy jsou tam vicekrat. Ja bych potreboval ten soubor projit a do kazde radky k
danemu casu poznamenat,kolikrat se v souboru vyskytuje. Kdyz to budu aplikovat na jeden cas(jeden vzorek), tak mi to ukaze napr. takto:

gawk  '/06:07/ { ++x ;} END { print $1,"Pocet " x }' log.txt - najdu,kolikrat je v souboru log.txt radek s casem 06:07

Potreboval bych to ale pro vsechny casy,ktere se v souboru log.txt vyskytuji - tudiz potrebuji jako vzorek pro awk vzdy dosadit dalsi radek
souboru log.txt. Zkousel jsem vsechny mozne variace nasl. ukazky batche,ale bez nejakych uspechu. Urcite na to jdu dost spatne.
Muzete me prosim nekdo trochu nasmerovat, nebo poradit.

Predem dekuji Roman Mosnicka

#!/bin/sh
exec < log.txt
while read i
do
gawk ' $i { ++x;} END {print $1,x}' log.txt
done