Fw: 5 sitovych karet

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Čtvrtek Září 19 18:51:31 CEST 2002

Měl jsem podobný poblém, měl jsem 2x 3c509, 1x ne2000, 1x realtek. Chtěl
jsem přidat další 3c905, to se mi nepodařilo, zato se misto 3c905 ujmul
další realtek.
Problem byl asi s "nedostatkem" přerušeni  ta pátá sitovka si ho prostě
nebyla schopna sehnat.

takže mám 2x 3c509 , 1x ne2000  -isa
                    2x realtek    -pci

ne2000 mam manualně na přerušení 3,  realteky se shodly že budou sdilet
jedno a 3c509 maj každy svoje..

zdenek