konqueror neposila REFERER

Čtvrtek Září 19 20:07:19 CEST 2002

On Thu, 19 Sep 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Ale vzyt toto se da resit krasne uplne jinak (a IMHO bezpecneji).

A jak?

On Thu, 19 Sep 2002, Jaroslav Lukesh wrote:

> www.zope.org a do vyhledávacího políčka dejte HTTP mounter
> Namontujete cizí HTTP server jako by pocházel z vašeho (zope ;-) serveru i
> třeba s vaší hlavičkou a patičkou. GEGEGE

Ja mluvil o situaci, kdy nekdo krade moje stranky pomoci linku. Kdyz je
nekdo krade tak, ze vlastne funguje jako proxy, tak ke mne chodi ty
"zlodejske" pozadavky z jednoho mista (od zlodeje) a muzu je celkem snadno
zablokovat. U linku chodi pozadavky az od klientu a klienty nechci
zablokovat pausalne.

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."