Diskuse o programovani v C (C++)

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Pátek Září 20 09:44:48 CEST 2002

On Friday 20 September 2002 09:27, Karel Zak wrote:

>  Co radeji obecne programovani pod UNIXem :-)
to by som nerobil, nie kazdy ma rad mys-mas mix programovacich jazykov,
asi radsej potom viac konfier (perl, bash, c++, c,...) a nech si kazdy
potom namixuje koktejl aky sa mu paci. tolko moj skromny a bezvyznamny
nazor.

laco.