neuspesny download valhalla-i386-disc2.iso

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Září 20 13:15:25 CEST 2002

On Fri, Sep 20, 2002 at 12:20:48PM +0200, Marián Hutira wrote:
> Dobry den prajem.
>
> Uz asi dva tyzdne sa marne snazim stiahnut z ROZNYCH FTP archivov ISO
> image valhalla-i386-disc2.iso. Download sa vsak rozpadne VZDY pri
> stiahnutych 797xxxx Bytoch.
>
> Mame vnutropodnikovu siet LAN pripojenu cez firewall na internet.
> Problem som skusal riesit s adminom firewallu, stahovali sme aj priamo
> na firewalle, aj z pocitaca vo vnutornej sieti. Stahoval som aj
> valhalla-i386-disc1.iso, valhalla-i386-disc3.iso, valhalla-docs.iso,
> valhalla-SRPMS-disc1.iso a valhalla-SRPMS-disc2.iso. Tieto isli bez
> [...]

Stáhněte si to přes rsync -

rsync --exclude '*SRPMS*' -a rsync://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/7.3/en/iso/i386/ iso/

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz