awk - zjisteni cetnosti vzorku v souboru

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pátek Září 20 14:53:32 CEST 2002

On Thu, Sep 19, 2002 at 05:16:27PM +0200, Mošnička Roman wrote:
> Dobry den,
>
> mam soubor,kde co radek to casovy udaj. Nektere casy jsou tam vicekrat.
> Ja bych potreboval ten soubor projit a do kazde radky k danemu casu
> poznamenat,kolikrat se v souboru vyskytuje. Kdyz to budu aplikovat na
> jeden cas(jeden vzorek), tak mi to ukaze napr. takto:
>
> gawk  '/06:07/ { ++x ;} END { print $1,"Pocet " x }' log.txt
> - najdu,kolikrat je v souboru log.txt radek s casem 06:07
>
> Potreboval bych to ale pro vsechny casy,ktere se v souboru log.txt
> vyskytuji - tudiz potrebuji jako vzorek pro awk vzdy dosadit dalsi radek
> [...]

gawk 'time==$1 {++x}
      time!=$1 {if(time)print time,"Pocet " x+1;time=$1;x=0}
		END      {if(time)print time,"Pocet " x+1}' log.txt

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz