BFU: apple talk

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Pátek Září 20 17:10:43 CEST 2002

> Balicek netatalk a v jadre podpora na appletalk.

... to funguje skoro samo, ma to jen jeden drobny hacek a tim
je pouzivani diakritiky na MacOS a jeji prenos na Win (samba),
alespon muj atalk ma nls jen pro CP 437,850 a ISO8859-1 a
dalsich se mi zatim nepovedlo dopatrat.
Tisky jdou taky bez problemu, byt jsem vzdy pouzival jen postscript.
tiskarny.

Thank you.

Kind regards,

Miloslav Synek

Should you have any questions, please email: synek na pbtisk.cz
<mailto:synek na pbtisk.cz>   or  ICQ UIN:122152331
This message was written using recycled electrons.