zatizeni remirrorem RAID1

HUBERT David David.HUBERT na comarr.cz
Pátek Září 20 18:53:46 CEST 2002

Dobry den,
pokud mi nekorektne skonci(padne) server, tak se po natahnuti
jadra zacne remirror. Ale to strasne zahlti server, ze jen ten pak
startuje pres ctvrt hodiny. Klavesnice nereaguje (pres ssh se pripojit
jde a klavesnice po skonceni taky ozije). Zatizeni cini pres 90%
podle top. Remirroring oddílu 50 GB trva (podle mdstat) cca 480
min.
Server je PentiumIV 2.2 GHz, pamet 512 MB a disky 2x80GB ATA
100 kazdy na svem kanalu.
Nevite nahodou nekdo, jak to zlepsit, aby mirroing nemel takovou
prioritu? Treba na Netware mi strasne pomohli/zrychlili novejsi
ovladace IDE.
David Hubert