heslo + script + remote masinka

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Září 20 23:49:30 CEST 2002

On Fri, Sep 20, 2002 at 09:15:01PM +0200, d na d-c.sk wrote:
> Zdravim,
>
> Stojim pred problemom ako zmenit heslo na vzdialenej masine.
> Zatial som to riesil klasickym ssh. To mi akosi nefunguje na vzdialenej
> masine, pretoze mi to zmeni heslo na lokale. nerozumiem preco ...
>
> ssh login na masina script_co_generuje_2x_heslo | passwd $user

Protože na vzdáleném počítači proběhne jen ten skript, výstup toho
celého se předá na vstup příkazu passwd, který už běží u vás. Zkuste

ssh login na masina 'script_co_generuje_2x_heslo | passwd $user'

To by mělo udělat to, co chcete (bez záruky, vidím tam několik
sporných bodů, ale pokud vám to změnilo heslo na lokále, pak by
to fungovat mohlo).

                                                 Michal Kubeček