RH-7.3 - "start" nabidka - chybi programy

e-ware - Linux linux na e-ware.cz
Sobota Září 21 06:05:40 CEST 2002

blackbat na email.cz wrote:
 > DD.
 >
 > Po instalaci RH-7.3, update a spusteni KDE se mi v nabidce
 > programu neobjevuji vsechny nainstalovane programy.
 > Napr. GIMP, XSANE a dalsi. Da se to nejak nastavit?
 > Programy jsou urcite nainstalovany (rpm -qa | grep ...)
 >
 > Dik za kazdou radu.

Jestli mate v KDE nastavene ceske prostredi, tak to je (mozna) pricina
Vaseho poroblemu. V prostredi US to ukazuje vsechno - napr.
cca 4x vic polozek v podmenu "System" v hlavniho menu (chcete-li, v
"nabidce Start").

Zmena takto:
Control Center -> Personalization -> Country&Language --> <nechat jen
English US>

M.T.