Program pro navrch plosnych spoju pod Linux

Dalibor Straka dast na regionet.cz
Neděle Září 22 16:10:46 CEST 2002

Preji pekny den,

shanim %SUBJECT% pod Linux. Neco jsem nasel na internetu, jiste chapete,
ze nechci u kazdeho cist mesic manual, zahodit a jit na dalsi. Zajimalo
by me, jestli nekdo za Vas pouziva %SUBJECT% a hlavne jake jsou
zkusenosti. Zejmena:
- Doba uceni a dostupnost dokumentace (cesky, anglicky, jen ne proboha
  nemeckou)
- velikost programu a knihoven, aktualizace knihoven (nove soucastky)
- omezeni (treba: nelze udelat vetsi tistak nez a5 :-(, nebo maximalne
  20 soucastek :o)
- kompatibilita (moznost importu navrhu z jinych systemu (Orcad, eagle,
  formica, cadstar, ale i jejich knihoven)
- v neposledni rade ovladani, jak se vam s tim pracuje, dojmy ;), proste
  osobni subjektivni pocity :)

Za vsechny Vase navrhy budu vdecny. Do ted jsem pro navrhy pracoval bud
na bratrove pocitaci nebo prebootovaval do DOSu.

--
Dalibor Straka