Porusenie GPL - dilema

Neděle Září 22 19:03:22 CEST 2002

On Sat, Sep 21, 2002 at 03:48:18PM +0200, Michal Dobes wrote:
> A co jina (hypoteticka) situace. Jsem firma, vezmu GPL produkt,
> upravim jej a pouzivam pro svoji potrebu. Vse je OK a v souladu.
> Pak vam nekdo slohne notebook s timto prgramem a preda binarky
> dal. Ten nekdo dal se zacne dozadovat zdrojaku, protoze ma preci
> binarky, doslo k sireni a trva si na svych pravech.
> A ted babo rad. :-(
To je jednoduche, tato "distribucia" sa nevykonala v sulade zo zakonom a je
neplatna, neexistuje zmluva, ktora by firmu zavazovala k uvolneniu zdrojakov.
Keby to firma niekomu predavala alebo aj darovavala, takato zmluva by uz
existovala.

> 	Majkl
Bye,

Disclaimer: This E-mail, because of shabby security on the Internet, in no way
            reflects my thoughts or intentions. It may even not be from me!