AVAYA wireless USB silver

Miroslav Maňásek manasek.edb na hitech.cz
Pondělí Září 23 08:47:35 CEST 2002

Dobry den vsem,

  mam problem, ktery jsem se pokousel vyresit cely vikend, ale bude asi nad
me sily. V patek mi byl nainstalovan wireless system AVAYA. Abych trosku
nastinil situaci, tak na strese je 24 DBi antena, potom nasleduje 22m
vysokofrekvencniho koaxialu, nasledne udelany vyvod z wireless karty (dirka
v plastovem obalu a tenky kablik), ktery je pripojen na koaxial a usb kabel
z karty do pocitace. Pod windows jsem vse bez problemu rozchodil, ale marne
jsem o vikendu patral po nejakem ovladaci nebo navodu, jak vse zprovoznit
pod linuxem. Nasel jsem jen linuxovy driver pro PCMCIA verzi karty. Nejsem
technicky typ a wireless zarizeni jsem videl v patek poprve v zivote. Za
jakoukoliv pripadnou pomoc dekuji vsem.

	S pozdravem

	Miroslav Manasek
	web developer