Ikavarna a linux

Matthes ornest na mistral.cz
Pondělí Září 23 09:38:58 CEST 2002

Ne, v tomto pripade je to v poradku. Problem s porusenim GPL se tyka
predevsim modifikaci software pod GPL - zjednodusene receno, musete
software pouzivat komercne i nekomercne,muzete jej prodavat a sirit, ale
pokud na nem provedete jakekoliv zmeny, musite je dat k disposici ve
forme zdrojoveho kodu zpet vyvojarske komunite - tzn. nejakym zpusobem
zverejnit.
Pouheho pouzivani, at uz soukrome ci komercne se bat nemusite ;)

Matthes