FritZ!X_ISDN na 2lines_na_Woodym_-_prokletí_Telecomu - prosím pomuzte !

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pondělí Září 23 10:44:09 CEST 2002

On So, 2002-09-21 at 15:29, Jaroslav Ille wrote:
> [...]

No, tohle se mi u tiscali obcas taky stava. Ocividne
je vsechno spravne, ale netecou data. Po jistem experimentovani
se domnivam, ze je vzdy "neco pokazeneho" na strane tiscali,
nejspis routovani. Mam jeste pripravene spojeni na volny,
takze prepnu tam. Po case (= za chvili) tiscali opet
slape.

Takze bych zkontroloval (v tomto poradi):

- ip adresy + ppp interface (zda sedi a ma smysl)
- routovaci tabulku (defaultroute jen jednou a spravne)
- nastaveni DNS (ja treba mam vnitrni dns server, takze
  kdyz v ip-up/down dostanu jejich DNS servery, tak
  si je pridam/uberu jako forwarders; jinak se spis napisou
  natvrdo do /etc/resolv.conf)
- ze na ty servery jde pingnout (adresou) = ze jim fakt jedou

No a pak prozkoumat, proc to teda vlastne nechodi.
Tohle na me deal dojem, ze usb a isdn uz je vyreseno spravne
a ze se jedna o sitovaci problem.

ivo