Nvidia TNT2 M64 - problém

Jaroslav Gavlas gavlas na autotech.cz
Pondělí Září 23 10:14:28 CEST 2002

Mám docela malinký problém, používám RedHat 7.3 s kernelem 2.4.18-3 na i686, mám MB PC CHIPS M726 a na ní Nvidii TNT2 M64. Já vím, dneska nic moc, ale na Linux bohatě stačí. Problém spočívá v tom, že po instalaci Linuxu vše chodilo v pohodě, ale ze zkušenosti s verzí RH 7.1 vím, že grafika chodí rychleji po nainstalování ovladačů přímo od výrobce na www.nvidia.com. Používal jsem verzi 1251 a chodilo to dost dobře. Jenže teď když nainstaluji verzi 3123 pro RH 7.3, tak mi X-ka nenaběhnou. Takže mi někdo poraďte, co s tím. Jedinou změnu, co udělám je, že přepíšu v v souboru XF86Config-4 a v ještě jednom souboru ovladač "nv" na "nvidia". Ve verzi 7.1 to fungovalo, ale co teď?

Díky za rady

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.