Evidence pocitacu (serveru)

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Září 23 11:08:09 CEST 2002

Tomáš Vondra napsal:

:    hledam nejaky inteligentni nastroj na evidenci pocitacu, zejmena
:    serveru, ale i klientu. Samozrejme by to melo umet ulozit ke
:    kazdemu pocitaci nejaky zakladni popis a podrobnejsi informace
:    (procesor, pamet, disk, IP, umisteni, atd.).

  LDAP?

:    Tou "inteligenci" minim napriklad definici upozorneni (31.2.2048
:    vyprsi licence na aktualizace antiviraku, mesic predem mi posli
:    mail na adresu blabla na bla.com), definovani skupin serveru, a
:    definice spravcu pro jednotlive pocitace/skupiny, atd.

   Toto bude chtít lehce dopsat, ale neměl by to být problém.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/