mplayer, RH-7.3, MGA550,Athlon1600+, DVD - pomale prehravani

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Září 23 11:39:50 CEST 2002

Zapněte si UltraDMA na DVD mechanice -

hdparm -d1 /dev/hdc

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz