Ikavarna a linux

Matthes ornest na mistral.cz
Pondělí Září 23 14:16:39 CEST 2002

>    > zjednodusene receno, musete software pouzivat komercne
>    > i nekomercne,muzete jej prodavat a sirit, ale pokud na nem
>    > provedete jakekoliv zmeny, musite je dat k disposici ve forme
>    > zdrojoveho kodu zpet vyvojarske komunite - tzn. nejakym zpusobem
>    > zverejnit.
>
> tohle není pravda. Tohle licence GNU GPL zcela jistě neobsahuje. To by
> bylo porušením jedné ze základních svobod vývojáře - provádět změny sám
> pro sebe.

Ech, myslel jsem, ze bude jasne, ze "pokud chcete upraveny software dale
sirit...". Samozrejme, pokud jej sirit nebudete, muzete si vase zmeny
syslit pod polstarem ;) Ale nevim, proc se tu o tom porad tak
puntickarsky diskutuje, kdyz zneni GNU GPL je k dispozici a hovori celkem
dost jasne, cili snad staci si ji precist, ne?

M.